Plannen en boeken! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daan Appels - WaarBenJij.nu Plannen en boeken! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daan Appels - WaarBenJij.nu

Plannen en boeken!

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

22 Juni 2015 | Nederland, Tilburg

Na een aantal jaar lopen knagen, wordt het idee dan toch echt gerealiseerd.
19 september om 16.10 uur vertrekt mijn eerste vlucht richting het grote avontuur. Te beginnen in Kenia voor 3 weken, om daarna naar Australië te vertrekken voor een langere periode. Hier wil ik ook gaan werken en dan zien hoe lang ik er blijf.
Daarna ben ik van plan naar Indonesië te gaan en in ongeveer 3 maanden tijd te kijken hoe ver ik kom. Vanaf daar door naar Canada voor een maand om vervolgens door te reizen naar Suriname om daar in en rondom de Amazone te verblijven voor een maand.

Mits er nog geld is, nog lekker chillen op Curaçao en dan is het na anderhalf jaar ongeveer weer tijd om terug naar Nederland te komen :)

Vandaag zijn de eerste twee vluchten geboekt. Op 19 september vertrek ik dus naar Kenia (Nairobi), op 10 oktober vertrek ik vanuit daar naar Australië (Perth). De plannen in Kenia zijn in ieder geval een safari en kijken wat ik daar tegenkom aan mooie avonturen. Daarnaast wil ik ook het onderwijs proberen te ervaren daar, iets dat ik in ieder land/regio waar ik kom wil doen. Daarna door naar Australië en daar proberen te werken, liefst in onderwijs maar zal maar net zijn wat ik tegenkom.

Mijn reis wordt zo low-budget mogelijk, zoveel mogelijk liften, zoveel mogelijk bij mensen proberen mee te eten of slapen. Nu eerst nog het volgende doen:
- kamer opzeggen
- nieuw paspoort regelen
- vaccinaties regelen
- visum voor Australië regelen
- uitschrijven uit Nederland
- reisverzekering regelen
- zorgverzekering opzeggen

  • 27 Juni 2015 - 16:34

    Caminofrans:

    Test

  • 15 Juli 2015 - 12:37

    Maria Fonken:

    Hey Daan
    Sorry voor de late reactie maar OOOOOOOO wat een moooi avontuur in het verschiet. Tenminste daar ga ik vanuit. Ik blijf graag op de hoogte! zoals je ziet heb ik een ander emailadres. Wil je het veranderen?
    Hoezo moet je je uitschrijven uit Nederland?
    Liefs
    Maria

  • 09 September 2015 - 13:10

    Ingrid Rombouts:

    Enjoy daan geniet van dit geweldige avontuur. Spring er met beide benen in en geniet! Wij volgen je. Grtn van rombouts family dongen

  • 19 September 2015 - 09:50

    Gladys En Henk:

    Hoi Daan,

    Je hebt er al zo lang naar uitgekeken, vandaag is het dan zover!!!!
    Geniet met volle teugen, en we gaan je volgen.
    Liefs,
    De Drenth tjes uit Tilburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 28488

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 24 September 2020

Inge en Daan de wereld rond!

19 September 2015 - 19 Maart 2017

Een appel de wereld rond!

05 Juni 2013 - 04 Juni 2013

Een maand in Ghana

16 November 2012 - 25 November 2012

Curaçao

Landen bezocht: