Aussie bartender and bro-pair - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Daan Appels - WaarBenJij.nu Aussie bartender and bro-pair - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Daan Appels - WaarBenJij.nu

Aussie bartender and bro-pair

Blijf op de hoogte en volg Daan

22 November 2015 | Australië, Fremantle

Alweer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven... Hier loopt alles op rolletjes, gaat lekker en ben zo goed als opgeknapt van de buiktyfus.

Inmiddels werk ik al een paar weken als bro-pair voor Lisanne en Arifin op dinsdag, woensdag en donderdag. Hartstikke leuk om hun jongste zoon er zo nu en dan ook mee op uit te nemen naar bijvoorbeeld het strand of een museum.
Ook werk ik sinds twee weken bij Metropolis, een grote club met verschillende zalen (voor de Tilburgers: denk aan een mix tussen de Philip en 013). Vorige week als glazenhaler en gisteren als bartender. Voelt lekker om weer bezig te zijn en al helemaal achter de bar. Hard werken, leuk contact met de mensen en op z'n tijd lekker lopen klooien..

Plan is om hier nog een tijdje te gaan werken en met het verdiende geld een eigen auto kopen en daarmee door Australië rijden. Onderweg doen wat ik tegenkom qua werk, om vervolgens geld te gaan verdienen voor het volgende land. Maar dat duurt nog wel even!!

  • 22 November 2015 - 08:46

    Janneke:

    Hee dat zijn wel hele korte verhalen Daan!!! We want more! We want more!!
    Wat vind je van australie? Hoe is het land? Is t lekker warm? Ben heel benieuwd en Luna ook. Die is al groot jonge pff bijna 25 kilo kolere

    T klinkt een beetje als t gewone leventje hier, of lijkt dat maar?
    Voelt t wel als 'op reis'?
    Volgende keer een langer verhaal! Dit is saai!

    Kusjes xxxx loveyou

  • 22 November 2015 - 09:54

    Daan:

    Hey jij krijgt de volgende keer helemaal geen verhaal hoor!!

    Ik vind Australië leuk en mooi, het land is ook leuk en mooi, het is vaak lekker warm, soms een beetje heel erg warm.
    Het is ook gewoon leven hier, werk en relaxen.. Maar nog steeds ver van huis en met het strand op vrije dagen enzo. Voelt dan niet als reizen, maar wel als weg zijn!

    Love you too!

  • 22 November 2015 - 22:05

    Maria :

    Hee die Daan!

    Hahaha ik ben het wel met Janneke eens: het is wel een heel kort verhaal. En ik ben blij wat van je te horen net zoals Janneke!
    En inderdaad wat je zegt: je bent daar aan het leven en werken. Alleen voor ons ( achterblijvers :-( ) is het anders: wij willen avontuur en veel verhalen.....
    Maar okay. Fijn dat je zo goed als opgeknapt bent van de buiktyfus. En ik hoop dat je heel veel geld gaat verdienen zodat je die auto kunt kopen en op avontuur kunt gaan. Maar het is ook heel goed denk ik om deel te nemen aan het leven van de mensen met wie je bent.
    Geniet ze lieve Daan.
    Dikke kus
    Maria

  • 23 November 2015 - 10:18

    Gladys & Henk:

    Hoi Daan,

    leuk om weer iets van je te vernemen, fijn dat je weer bent opgeknapt. ik denk dat je met leven en werken bedoelt dat het er heel anders aan toe gaat dan in Nederland. ik ga er van uit dat het er misschien relaxer aan toe gaat, en je toch geniet van de omgeving. ik ben jaloers op je dat het daar nog steeds mooi weer is, hier moeten we helaas al de auto's krabben!!!
    Hoop nog veel van je te mogen lezen, wij in Nederland bereiden ons al weer voor op de donkere dagen...

    Groetjes van ons allen

  • 03 December 2015 - 12:23

    Daan:

    Het is helaas niet anders... Ik ben hier "gewoon" aan het werk, "gewoon" aan het leven. Niet veel om te vertellen, geen hele verhalen, geen spannende safari's of foto's.

    Nog even wachten, vanaf eind januari zal ik weer op roadtrips gaan en dan komen er weer meer verhalen over wat ik mee maak :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 28495

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 24 September 2020

Inge en Daan de wereld rond!

19 September 2015 - 19 Maart 2017

Een appel de wereld rond!

05 Juni 2013 - 04 Juni 2013

Een maand in Ghana

16 November 2012 - 25 November 2012

Curaçao

Landen bezocht: