Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daan Appels - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daan Appels - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

16 November 2012 | Nederland, Tilburg

Nog maar 1 nachtje slapen, een korte hopelijk. Want morgenochtend vertrek ik al vroeg met de auto naar Schiphol, om daar op het vliegtuig te stappen. Hopelijk ben ik moe genoeg om in het vliegtuig te slapen, zodat ik al meteen wat in het ritme kom van Curaçao.

Als ik daar uit het vliegtuig stap zal het voor mijn gevoel al 5 over 11 's avonds zijn, terwijl daar pas net de avond begint, namelijk 5 over 6. Dan hopelijk heel snel door de douane en met m'n koffer op de band, zodat ik de deuren door kan. Eenmaal door de deuren zal ik hopelijk meteen Angela kunnen zien. Wat ontzettend gaaf en ik ben heel nieuwsgierig naar dat eerste momentje samen. Gelukkig hebben we hem al geoefend hier in Nederland!

En dan zal een heeeeeeeerlijke week Curaçao beginnen met cocktails, dolfijnen (zelfs zwemmen met hen dankzij mijn moeder, dankjewel!!!), warmte, strand en nog veeeel meer.

Ik kan niks garanderen, maar het zou zomaar kunnen dat er in de loop van de week een kleine update komt met alles wat ik in de afgelopen dagen heb gedaan. Anders komen de verhalen vast vanzelf wel een keer op de site of via een andere weg!

  • 16 November 2012 - 01:59

    Janneke:

    veel plezier lieverd!!! Ga er heerrrrlijk van genieten en niks anders dan dat, behalve dan foto's maken voor ons thuis hehe.
    Have fun en een hele goede reis!!! Liefs xxxx Jezus

  • 16 November 2012 - 13:45

    Ans:

    hee lieve Daan,

    je zit nu hoog boven in de lucht, waarschijnlijk met doppen in je oren, een plankje voor je neus met eten en drinken erop, geweldige start van een geweldige week, hoop ik voor je.

    Maareeehhh dat zwemmen met die dolfijnen is natuurlijk ook van Walter he lieve jongen, als je al zolang samen bent is alles van samen.

    dikke kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 28530

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 24 September 2020

Inge en Daan de wereld rond!

19 September 2015 - 19 Maart 2017

Een appel de wereld rond!

05 Juni 2013 - 04 Juni 2013

Een maand in Ghana

16 November 2012 - 25 November 2012

Curaçao

Landen bezocht: