Nog 2 weekjes!!!!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daan Appels - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes!!!!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daan Appels - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes!!!!!

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

02 November 2012 | Nederland, Tilburg

Over 2 weken zit ik dan eindelijk weer naast m'n vriendinnetje. En niet zomaar ergens, maar in het zonnige Curaçao waar Angela dan al 6 weken werkzaam is op het CDTC.
Hoe heerlijk zal het zijn om haar weer vast te houden, bij haar te zijn, genieten van zon, zee en strand, salsales, genieten van het heerlijke relaxte leven en weg van de Hollandse drukte.

Er is ook al een flinke planning gemaakt! Ik ben er 8 dagen, waarvan zeker 2 volle vrije dagen. Zaterdag zullen we naar het Christoffelpark en Westpunt gaan met het daarbij horende Shete Boka en Watamula. Daarna zullen we verschillende strandjes bezoeken. En dit alles met een gehuurde auto als het goed is!
Zondag zullen we een compleet verzorgde dag hebben op Klein Curaçao, erg gaaf!!!
De rest van de week zal gevuld worden met cocktails, strand, snorkelen, Willemstad, stappen, Sea Aquarium, lekker uit eten gaan en veeeeeeeeeeeeel genieten! Angela zal overdag regelmatig aan het werk zijn, dus kan ik er ook in m'n eentje op uit om te zien wat Angela allemaal heeft meegemaakt en natuurlijk een keer kijken naar hoe zij aan het werk is!
Ik ben dus aan het aftellen! :D

• 04 November 2012 - 00:31

Angela Mekes:

Aaahhhhh en wat kijk ik er ontzettend naar uit, kan niet meer wachten tot je hier bent!!!!

• 04 November 2012 - 00:31

Angela Mekes: