Afscheid nemen bestaat niet... - Reisverslag uit Nu‘ayjah, Qatar van Daan Appels - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet... - Reisverslag uit Nu‘ayjah, Qatar van Daan Appels - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet...

Blijf op de hoogte en volg Daan

20 September 2015 | Qatar, Nu‘ayjah

Voor iets wat niet bestaat, is het toch wel verdomd lastig.. Afgelopen maanden zo naar iets uitgeleefd en het blijft zo ver weg, totdat je ineens op Schiphol staat en je cadeautjes, knuffels, gelukswensen en heel veel warmte hebt gekregen van iedereen. Dan kan je er toch niet echt meer omheen en beginnen de gedachtes: "Waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen?" "Zou ik nu nog terug kunnen gaan?" Etc. het plaatje is wel duidelijk.. En ondertussen denk je ook aan alle nieuwe avonturen die je aangaat en kan je eigenlijk niet wachten om dat vliegtuig uit te stappen bij de bestemming.

Nou, op de eerste bestemming ben ik: Doha. Over 4 uur mag ik weer instappen en vlieg ik door naar Nairobi waar ik 3 weken zal verblijven. Mijn huidige plannen zijn in ieder geval een safari en een aantal dagen meelopen op een basisschool. Mits het binnen budget past, wil ik naar Mombasa vliegen en daar snorkelen en aan het strand chillen. Daarna weer terug naar Nairobi om vanuit daar op 10 oktober door te vliegen naar Perth.

Jullie horen nog van me! Hele dikke knuffel en heel veel warmte vanuit Doha (letterlijk, een schamele 35 graden hier nu rond middernacht)

  • 20 September 2015 - 10:56

    Mam:

    Ja, lieve Daan, afscheid nemen bestaat echt!!! En is soms verdomd lastig!
    Maar we komen er samen wel, jij daar, ik hier, verbonden door de kosmos!
    Fijne reis verder xx

  • 21 September 2015 - 09:19

    Freej:

    Kus!

  • 22 September 2015 - 12:45

    Pa:

    Nou Daan, het avontuur is dus nu echt begonnen. Fijn dat we de laatste dagen nog zo'n contact hebben gehad en dat ik je gedag heb kunnen zeggen. Afscheidnemen vind ik ook zo'n rot woord. Ik zeg gewoon tot ziens en we houden elkaar op de hoogte. Ga ontzettend veel genieten en goede reis verder. Dikke knuffel en xx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 28510

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 24 September 2020

Inge en Daan de wereld rond!

19 September 2015 - 19 Maart 2017

Een appel de wereld rond!

05 Juni 2013 - 04 Juni 2013

Een maand in Ghana

16 November 2012 - 25 November 2012

Curaçao

Landen bezocht: