Wildlife in Kenya! - Reisverslag uit Woodley Estate, Kenia van Daan Appels - WaarBenJij.nu Wildlife in Kenya! - Reisverslag uit Woodley Estate, Kenia van Daan Appels - WaarBenJij.nu

Wildlife in Kenya!

Blijf op de hoogte en volg Daan

26 September 2015 | Kenia, Woodley Estate

Een week geleden ben ik aangekomen in het mooie Kenia. Na een goede vlucht met slaap, ontbijt en meteen weer slaap was alles op het vliegveld meteen geregeld en kon ik met de transfer naar het hostel.
Wat een prachtige plek is dat! Een grote tuin met vijver, prachtige terrasjes en een zwembad die in de dagen dat ik er was gevuld werd (helaas nog niet zwembaar, hopelijk vanavond). In de afgelopen dagen ben ik naar een olifanten weeshuis geweest en een giraffenopvang. Erg gaaf en bijzonder om ze van zo dichtbij te zien. De rit naar de opvang achterop een Boda-Boda gegaan, wat eigenlijk gewoon een motortaxi is. Wel heeeeel lekker dat gevoel van vrijheid.
Iedere avond in het hostel lekker gegeten en gekletst met andere backpackers. Afgelopen woensdag ben ik vertrokken voor safari waar we 's avonds met een erg leuke groep aankwamen. Allemaal verschillende nationaliteiten, allemaal hetzelfde doel. Die avond en de dag erna een safari gedaan waarbij we bijna alle mogelijke dieren (soms van eeeerg dichtbij) hebben gezien. Verder vooral heel gezellig gehad met elkaar en goede gesprekken gevoerd.
Vrijdag zijn we vooral onderweg geweest en afscheid genomen van 2 jongens die terug naar Nairobi gingen en de rest ging nog naar twee meren. Bij de een hebben we een bootsafari gedaan en bij de ander op zaterdag nog een gamedrive. Hier hebben we de zeldzame witte neushoorn ook kunnen spotten.

Komende tijd zal ik vooral aan de kust zitten, snorkelen, relaxen en kijken of ik wat scholen kan bezoeken.
Conclusie: ik heb het erg naar m'n zin en geniet hier volop. Met tijd denk ik aan thuis en stuur ik een beetje zon jullie kant op. Hopelijk komt het aan daar!


P.S. Ik probeer de verhalen redelijk kort en bondig te houden. Mocht je vragen hebben, dan stel ze!!

  • 26 September 2015 - 17:31

    Freek:

    Lekker man! Goede afmeting ook van het verslag;) genietze

  • 27 September 2015 - 18:01

    Janneke:

    nice!!! enjoy!!!

  • 27 September 2015 - 21:57

    Maria:

    Wow Daan! Genieten! Stuur maar lekker veel van die mooie foto's.
    Houd je goed en veel plezier
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 28534

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 24 September 2020

Inge en Daan de wereld rond!

19 September 2015 - 19 Maart 2017

Een appel de wereld rond!

05 Juni 2013 - 04 Juni 2013

Een maand in Ghana

16 November 2012 - 25 November 2012

Curaçao

Landen bezocht: