Hoofdstuk Azië wordt geopend! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Daan Appels - WaarBenJij.nu Hoofdstuk Azië wordt geopend! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Daan Appels - WaarBenJij.nu

Hoofdstuk Azië wordt geopend!

Blijf op de hoogte en volg Daan

13 Juni 2016 | Australië, Darwin

Allereerst even de vraag van Maria beantwoorden waarom er krokodillen in de achtertuin zaten, moest er namelijk wel om lachen. Hier is het heel normaal dat wanneer je een kreek door je achtertuin hebt lopen, er krokodillen in zitten. Wij hadden er dan ook 8 in dit kreekje (gewoon wilde, geen tamme of boerderij krokodillen of iets dergelijks), die ik bijna iedere avond mocht voeren ter vermaak van de toeristen. Iedere avond wanneer ik kwam aanlopen met m'n emmertje met vlees stonden de mensen al te wachten. Na de nodige grapjes over tenen, vrijwilligersvlees en wanbetalers die gevoerd worden, begon ik met m'n praatje. Erg leuk om te beginnen met dat ik een Nederlander ben en de Australiërs wel even zou wat zou vertellen over hun "eigen dieren". Ik kon dan ook vrijwel iedere vraag beantwoorden en daarna tijdens de soort van roofvogelshow die ik deed ook weer hetzelfde. Voor mij een erg leuk moment weg van de bar/benzinepomp waar ik normaalgesproken werkte en voor de toeristen een erg leuk extraatje dat bij het park hoorde.

Azië was daarentegen wel heel erg aan het knagen en dat was ook te zien in m'n werk. Vandaar dat ik dit blog zit te typen in Darwin, niet meer in Timber Creek waar ik werkte. Ik ben gisteren vertrokken en vlieg vanavond naar Bali om hoofdstuk Azië te beginnen. Ik zal zo'n 7 weken in Indonesië zitten en dan op naar Thailand!

Vanaf morgen Selamat in plaats van g'day mate of how ya goin!

  • 13 Juni 2016 - 09:18

    Saar:

    Have fun babe! We missen je!!

    X

  • 13 Juni 2016 - 13:58

    Maria:

    Há Die Daan
    Dank voor je uitleg. Hahaha ja ik geloof meteen dat het een leuk baantje was, althans dat onderdeel dan. ;-)
    Ga nu lekker genieten op Bali (prachtig eiland!) en in Azië.
    Ik kijk uit naar je volgende berichten.
    Liefs
    Maria

  • 15 Juni 2016 - 19:34

    Ans:

    Hee lieve Daan,
    Als je maar goed bent weg gegaan en met een goed gevoel Australie verlaten hebt!
    Je vindt ook wel weer je plekje in Azie, en misschien is het daar meer trekken, ook leuk om mee te maken. Geniet er lekker van, knuffel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 28518

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 24 September 2020

Inge en Daan de wereld rond!

19 September 2015 - 19 Maart 2017

Een appel de wereld rond!

05 Juni 2013 - 04 Juni 2013

Een maand in Ghana

16 November 2012 - 25 November 2012

Curaçao

Landen bezocht: