Finnish, French, Dutch, Nigerian and Australian - Reisverslag uit Hamilton Hill, Australië van Daan Appels - WaarBenJij.nu Finnish, French, Dutch, Nigerian and Australian - Reisverslag uit Hamilton Hill, Australië van Daan Appels - WaarBenJij.nu

Finnish, French, Dutch, Nigerian and Australian

Blijf op de hoogte en volg Daan

12 Oktober 2015 | Australië, Hamilton Hill

Dit reisverslag wordt alweer getypt in Australië, jeetje wat gaat die tijd toch verdorie snel.. De eerste paar dagen in Kenia wilde ik m'n ticket nog omboeken om eerder het land te verlaten omdat ik me er zo onveilig voelde. Aan het eind had ik er best nog een weekje aan vast willen plakken.

De laatste week heb ik in Diani Beach in Kenia een heerlijke week gechilld met een Franse, een Finse en diens Half Nigeriaanse dochter. Dat zorgde voor een hoop hilarische reacties bij mensen als we onszelf voorstelden en zeiden waar we vandaan kwamen. Maar wat een super leuke tijd!! De meiden kenden elkaar al en vanaf het moment dat we elkaar ontmoetten in het hostel ging het als vanzelf dat we alles samen deden. Heerlijk chillen aan het strand en samen de verkopers wegjagen, lekker uit eten gaan, samen snorkelen in het koraalrif, boodschappen doen en 's avonds nog even borrelen in het hostel dat in het midden van een wildlife sanctuary zit. Midden tussen de hagedissen, apen en bushbabies! Ontzettend gave ervaring.

Het afscheid nemen viel dan ook hier weer erg zwaar, wat bouw je dan toch een band op in slechts 5 dagen. Samen naar het busstation (onderweg nog snel een malaria test enzo omdat ik me toch heel wel slecht voelde) en daar echt afscheid moeten nemen. Vanaf daar was het weer alleen verder en een nachtbus naar het vliegveld gepakt.
Beetje stom, ik dacht ik ben daar in de ochtend en moest pas om 18.30 vertrekken, maar ging me toch maar alvast proberen in te checken. Kwam ik er bij de balie achter dat de vlucht om 13.15 al was en arriveerde om 18.30. Ben ik even blij dat ik er ruim op tijd was!!!!

Nu zit ik bij Lisanne en Arifin en heb ik een warmer welkom gekregen dan ik ooit durfde te hopen. Een eigen caravan, hulp met een baan zoeken, al lekker samen naar het strand geweest, etc. Maakt het een stuk makkelijker om Kenia te verwerken en hier in te burgeren!

  • 12 Oktober 2015 - 10:30

    Ans:

    Hallo Daan, leuk weer om te lezen en je foto's te zien!!! En super dat je zo fijn ontvangen be t! Is een luxe gevoel he, dat je niet meteen voor alles op pad moet! Geniet er lekker van, dikke knuffel, mam

  • 12 Oktober 2015 - 11:42

    Saar:

    Fijn om te horen dat het goed met je gaat schat. X

  • 12 Oktober 2015 - 13:34

    Joelle:

    Leuk!!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt! XX

  • 12 Oktober 2015 - 20:35

    Janneke :

    Super!!!! Klinkt heel fijn :) En wat fijn ook zo'n warm welkom! Geniet er van daar!!!!

    Ligt t aan mij of zijn die letters echt extreem klein?

    Dikke knuffel!!!!!

  • 12 Oktober 2015 - 21:01

    Freek:

    Lekker daantje! KLinkt goed chill allemaal. Fijn dat je niet door een leeuw bent opgegeten.

  • 13 Oktober 2015 - 11:05

    Maria Fonken:

    Hoi Daan
    Fijn dat alles zo soepel verloopt! Althans zo lijkt het (Malaria-check? /onveilig voelen?).
    En tja afscheid nemen is rot maar mooie foto en je herinneringen helpen het vast te houden denk ik.
    Inderdaad gaat de tijd snel....je bent nu dus al weer in Ausralia?
    Heel veel plezier daar en blijf maar lekker schrijven.
    Dikke kus
    Maria

  • 13 Oktober 2015 - 19:21

    Igor Timmermans :

    Hey maatje! Fijn om te horen dat Afrika erg geslaagd is!nu op naar het volgende "project".
    Van chillen en leuke dingen doen, naar werken in een vreemd land.
    Wel heel tof dat je goed terecht bent gekomen in aussie land.
    Veel plezier de komende tijd en we horen graag van je.

    Gr iggi

    Ps: bij de malariatest niet meteen een soa test meegenomen ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 28546

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 24 September 2020

Inge en Daan de wereld rond!

19 September 2015 - 19 Maart 2017

Een appel de wereld rond!

05 Juni 2013 - 04 Juni 2013

Een maand in Ghana

16 November 2012 - 25 November 2012

Curaçao

Landen bezocht: