Scheuren door Freo! - Reisverslag uit Hamilton Hill, Australië van Daan Appels - WaarBenJij.nu Scheuren door Freo! - Reisverslag uit Hamilton Hill, Australië van Daan Appels - WaarBenJij.nu

Scheuren door Freo!

Blijf op de hoogte en volg Daan

02 November 2015 | Australië, Hamilton Hill

Alweer even geleden dat ik hier wat getypt heb, maar beleef nu ook niet zoveel spannends meer als dat ik in Kenia deed. Inmiddels zit ik al ruim 3 weken in Australië en woon ik nog steeds bij Lisanne en haar gezin. Voor een aantal uur in de week hulp en een klein bedrag woon ik hier en heb ik het eeeerg naar mijn zin!
Afgelopen weken heb ik me niet zo lekker gevoeld, dus ben nu een aantal keer naar de dokter geweest en vandaag de uitslag gehad: ik ben een tyfuslijer haha! Opgelopen met vervuild drinkwater in Afrika waarschijnlijk, maar met een antibioticumkuurtje moet dat zo over zijn als het goed is.
Verder ben ik hier heerlijk mijn ding aan het doen en ga ik morgen beginnen als verkoper! Daarnaast zal ik voor een aantal maanden een bro-pair zijn in het huis van Lisanne en begint er wat schot in de zaak te komen met het geld verdienen voor de roadtrip door Aussie.
Met Arifin, de man van Lisanne, heb ik het ook erg naar mijn zin en we zijn dan ook vaak op pad. Dan weer een mannenweekendje met kajakken, vissen en drank, dan weer samen een ton beton uit de grond hakken en naar de schroot brengen, dan weer lekker een dagje tuinieren om dat met een privé les surfen af te sluiten. Ook zijn we samen mijn nieuwe scooter aan het opknappen, waarop ik al iedere dag aan het rondscheuren ben. Heel gaaf ding en begint er steeds beter uit te zien!

Komende tijd zal er misschien wat minder op dit blog komen, zoals afgelopen weken, omdat het voor mij voelt alsof ik hier gewoon mijn leven aan het leven ben en dus niet zoveel beleef. Mocht je me missen, mocht je wat meer van me willen horen, etc., dan stuur me een berichtje, mail me, skype me, of weet ik veel wat. Voel je vrij :)

  • 02 November 2015 - 17:40

    Ans:

    Hee Daan, vervelend dat je nu ziek bent, hoop dat de antibiotica snel zijn werk doet!!!
    En dat je toch ondanks het ziek zijn en zo vermoeid, jij kunt genieten van de mensen en het land om je heen!!!! Dikke kus Mam

  • 02 November 2015 - 21:20

    Maria :

    Ha Daan!
    Fijn om wat van je te horen! Ja ik mistte je al!
    Je "gewone" leven daar leven? Ahum tuurlijk lekker surfen en kajakken!
    Wat is een Bro-pair?
    Wel balen dat je je niet goed voelde maar de foto's zien er goed uit dus het lijkt of de kuur aanslaat ;-)
    Ga door met genieten!!!
    Liefs
    Maria

  • 02 November 2015 - 21:46

    Jan:

    Hey Daan, fijn weer iets van je te horen. Heftig dat je in Afrika tyfus hebt opgelopen maar je humor ben je iig niet kwijt geraakt. Leuk om te lezen dat het je in Aussie zo goed bevalt en dat je daar je leventje leidt. Geniet er met volle teugen van en blijf gezond! Groet en knuffel, pa

  • 02 November 2015 - 22:11

    Ce:

    Hahahahaha tyfuslijer :'D Grapjas. Je hebt wel een hippa tata scooter, ruilen tegen mijn fiets?:D Ruil je het weer dan ook meteen mee?!

    Hee doei!! doei. ja doeeei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 28516

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 24 September 2020

Inge en Daan de wereld rond!

19 September 2015 - 19 Maart 2017

Een appel de wereld rond!

05 Juni 2013 - 04 Juni 2013

Een maand in Ghana

16 November 2012 - 25 November 2012

Curaçao

Landen bezocht: