€180,31 rijker en over 2 dagen onderweg! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daan Appels - WaarBenJij.nu €180,31 rijker en over 2 dagen onderweg! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daan Appels - WaarBenJij.nu

€180,31 rijker en over 2 dagen onderweg!

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

03 Juni 2013 | Nederland, Tilburg

Spanneeeend! Over 2 dagen ben ik onderweg en ben ik op dit uur al in Caïro, bezig met mijn 11 uur en 50 minuten durende overstap. Om 11 uur 's ochtends zal ik samen met mijn moeder, met Walter en met Angela vertrekken naar Schiphol om daar na een drankje om 16.00 uur op te stijgen naar Caïro.
Om 20.30 uur land ik daar om vervolgens om 8.20 uur weer te vertrekken en deze keer echt richting Ghana! Om half 1 's middags zal ik in Accra landen, erg tof dat het overdag is zodat ik meteen het land kan bekijken. Daar zal Otu met familie klaarstaan om mij mee te nemen naar mijn thuisbasis voor de 29 daaropvolgende dagen.

Maar natuurlijk eerst hier in Nederland goed afscheid nemen, wat ik eigenlijk al wel veel heb gedaan. Vorige week een keertje met Bart gegeten, met mam en Walter even gekletst, langs Marina en Wim geweest, met Janneke, Freek en Simone op het terras gezeten en gister een heerlijk dagje met Angela gehad. Vanavond nog even met Marijn gegeten en gerelaxed en morgen nog uit eten met Angela. Dan zal het er echt op zitten.

Gisteren ook natuurlijk de spaarpot opengemaakt met al het geld dat ik heb opgehaald. Wat een prachtig bedrag zat hierin, met alle donaties en het geld van de rommelmarkt! In totaal heb ik €237,31 opgehaald! Echt fantastisch, dus ik wil iedereen daaraan heeft bijgedragen dan ook van harte bedanken!
Na veel tips te hebben gekregen hier in Nederland toch al wat spullen te kopen waar ze in Ghana niet aan kunnen komen, heb ik hier voor €57,00 euro een hele koffer vol geladen met klein uitdeelspul wat ook op een school goed gebruikt kan worden. Lijkt me erg mooi om dit te kunnen geven en dan heb ik nog €180,31 om in Ghana te kunnen uitgeven aan schoolspullen met Otu. Ik ben benieuwd wat we gaan halen en hoe ze zullen reageren!

Voor nu in Nederland mijn laatste berichtje, hopelijk kan ik jullie ook in Ghana goed op de hoogte houden! Dus tot de volgende keer :D


P.S. Net te horen gekregen van mijn persoonlijke bank dat het iets meer is geworden. Heb het geld overgemaakt gekregen, en die heeft er een mooi rond bedrag van €200,00 van gemaakt. Echt heel mooi om te zien wat een goed doel doet bij mensen!!

  • 03 Juni 2013 - 23:17

    Saar:

    Succes kerel! James en ik gaan je verslagen volgen! X

  • 04 Juni 2013 - 09:15

    Frak:

    Viehieel spass!

  • 04 Juni 2013 - 12:25

    Maria Fonken:

    Há Daan!!! Ik ga je zeker volgen. Een hele goede reis!!!!! Liefs
    Maria

  • 04 Juni 2013 - 15:13

    Ans:

    lieve Daan,

    wat fijn dat je zoveel opgehaald hebt!!! en wat leuk dat je dat ook ff laat weten!!!. Laat je ook ff horen wat je in Ghana samen met Otu ervan gaat kopen???
    En ik vind het best wel spannend, ook de jongste gaat een verre reis aan. hoezo is loslaten een groot item voor een ouder??????
    ik zou zo in je broekzak mee willen, kei-gaaaaaaaf.
    geniet ervan lieve jongen, dikke kus. mam

  • 05 Juni 2013 - 01:54

    Daan Appels:

    Ja natuurlijk laat ik dat weten! Zodra ik naar de markt ben geweest en het geld op is, zal er een uitgebreid verslag van komen met foto's (als het me lukt daar met internet!)
    En goed loslaten moeders, kan je me des te steviger vastpakken als ik weer terug ben.

    De rest ook allemaal bedankt voor de lieve reacties! Leuk om te horen :)

  • 05 Juni 2013 - 23:37

    Jakke:

    Daaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!! Je bent in Cairo nu denk ik.... Benieuwd hoe je vlucht is geweest!!!
    Ik dacht vandaag al dat ik je overal rond zag lopen hier in Tilburg en ik had er van gemaakt dat je dus had besloten toch maar niet te gaan, stiekem best een fijn idee. Maar helaasch, ik hoorde van mam dat je toch echt bent vertrokken. Niet helaas voor jou natuurlijk, super gaaf en fijn en leuk voor je!!!
    Hopelijk vind je m'n *grote zussen modus AAN* in het boekje niet heel vervelend hihi, ik kon het niet laten.
    Lief broertje, geniet ervan! Wat fijn dat Otu en familie je op staan te wachten, heerlijk zo'n welkom in een vreemd land, dat is echt fijn!
    Ben nu al benieuwd naar je verhalen en je foto's!
    Enjoy!!!
    KUS!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 28530

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 24 September 2020

Inge en Daan de wereld rond!

19 September 2015 - 19 Maart 2017

Een appel de wereld rond!

05 Juni 2013 - 04 Juni 2013

Een maand in Ghana

16 November 2012 - 25 November 2012

Curaçao

Landen bezocht: